CIFF International Furniture Exhibition Review

18-21 di marzu di u 2023

51st International Furniture Exhibition (Guangzhou), chì durò 4 ghjorni, cunclusu successu.

Quattru ghjorni passanu in fretta, ringraziu tutti quelli chì anu visitatu u nostru stand in a mostra per a so attenzione à a nostra cumpagnia è i prudutti.

Permettemu di mostrà i nostri prudutti in mostra in a mostra.

https://www.goldapplefurniture.com/products/

A serie 2002hè u pruduttu più populari.Avemu a listessa serie di sedia da pranzu, poltrona, taburete di bar è tavulinu.Disponibile in metallo azzaru è compensatu, azzaru metallicu è legnu solidu, azzaru metallicu è tappezzatu.Armatura di metallo forte chì hè amatu da i visitatori.

https://www.goldapplefurniture.com/metal-leg-dining-chair-with-veneer-seat-and-back-ga2002c-45stw-product/

A serie classica 1701include sedie da pranzu, sgabelli da bar, è poltrone, è ancu tavule abbinate.U stilu classicu face chì tutti ùn ponu micca resiste à piglià ritratti è dumandà dettagli.

L'elegante serie 2901hè simplice è bellu, adattatu per l'usu cummerciale è domesticu.Ci hè una sedia da pranzu, una poltrona, un sgabello da bar è una tavola.

Serie di set GA801C per esterni, sedia d'acciaio per esterni, poltrona di metallo per esterni, sgabello di bar in metallo per esterni, è tavola di metallo per esterni.Sò tutti fatti di materiale di ferru, galvanizatu è sprayed.Disponibile in diversi culori.

https://www.goldapplefurniture.com/classic-metal-legs-dining-chair-with-wood-seat-ga1701c-45stw-2-product/
https://www.goldapplefurniture.com/contemporary-dining-chairs-metal-cafe-chairs-wholesale-ga2901bc-45stw-product/
https://www.goldapplefurniture.com/galvanized-finish-outdoor-outdoor-seating-dining-chair-ga801c-45st-product/

Pruduttu novu chì deve esse mintuatu -serie di armadi pieghevoli.

Quessi sò un mudernu armadiu metallicu di 2 porte chì hè fattu di materiale d'acciaio metallicu.Pannellu di metallu solidu cù porta di rete metallica chì furnisce un armadiu d'accentu in stile industriale.Ci sò ancu armarii in metallo è vetru à 2 porte chì sò amati da i visitatori.

Il s'agit d'un cabinet métallique à poser au sol qui a des pieds avant en tube métallique.È hè ancu un armadiu mudernu mudernu chì equipa ruote in i gammi posteriori.Hè cunvenutu per passà da un locu à un altru locu.

U puntu più impurtante hè plegable.Questa hè una nova tendenza perchè l'armadiu plegable ùn hè micca bisognu di assemblea complicata è faciule d'utilizà.

https://www.goldapplefurniture.com/storage-cabinets/
https://www.goldapplefurniture.com/modern-sideboard-metal-steel-folding-storage-cabinet-product/
https://www.goldapplefurniture.com/storage-cabinets/
https://www.goldapplefurniture.com/modern-sideboard-metal-steel-folding-storage-cabinet-product/

Comu sapemu, l'armadiu hè di grande dimensione è per sbattà tutte e parti per a spedizione è l'assemblea richiede assai tempu.Allora l'armadiu plegable serà una nova tendenza in l'armarii di almacenamentu metallicu.

Verificate u nostru situ web per sapè di più nantu à i nostri posti di sedie è tavulini standard è u novu armadiu di almacenamento.


Tempu di post: 27-Mar-2023